سایت شورای منطقه یک ایران

قراردادن HTML امکان‌پذیر نیست
وب سایت شورای منطقه یک ایران،آماده ودردسترس همه اعضا قراردارد.

وب سایت جدید معتادان گمنام (شورای منطقه یک ایران) : www.nairan1.org

تاریخچه وب سایت رسمی معتادان گمنام منطقه یک ایران:

با سلام و خدا قوت به تمامی اعضا و خدمتگزاران محترم معتادان گمنام :
کمیته وب سایت و آدرس جلسات معتادان گمنام منطقه یک ایران مورخ 97/03/04 با انتخاب مسئول  کمیته فعالیت خود را آغاز نمود.
همانطور که مستحضر هستید برای پیشبرد اهداف این کمیته و داشتن وب سایتی مجزا و مستقل برای منطقه یک ایران با رای اجماع رابطین محترم نواحی منطقه یک ایران ، مورخ : 97/05/05 فرآیند شکل گیری وب سایت معتادان گمنام منطقه یک ایران آغاز شد و در مورخ 97/05/25 وب سایت رسمی شورای منطقه یک ایران به ادرس www.nairan1.org   در دسترس عموم قرار گرفت. و همزمان سایت نرم افزار فقط  برای امروز نیز بصورت مجزا (زیر مجموعه سایت اصلی) به آدرس :  jft.nairan1.org  بارگذاری و در دسترس عموم قرار داده شد.
طراحی وب سا یت منطقه یک ایران نوآوری های جدیدی را در خود بهمراه داشت . در اکثر وب سایت های موجود معتادان گمنام ، شما در بازدید از صفحه اصلی سایت یک صفحه ثابت را مشاهده می نمائید و تغییراتی در صفحه اصلی سایت مشاهده نمی نمائید  و برخی از مطالب سایت در صفحات فرعی که گاها بازدید کننده گان  آنها را نمی یابند  بارگذاری می شود و بازدید کننده در مراجعه به سایت همیشه با یک صفحه ثابت و تکراری مواجه می شود و شاید همین امر باعث می شود بعد از چند بار بازدید و مواجه شدن با یک صفحه ثابت  و تکراری ، انگیزه مراجعه مجدد خود را به آن وب سایت از دست بدهد.
وب سایت معتادان گمنام  منطقه یک ایران با ایده و طراحی هوشمندانه خود دارای باکس های متعددی می باشد که جدیدترین فعالیت ها و اخبار منطقه و خدمات جهانی معتادان گمنام و شورای فرا منطقه EDM   و غیره  در آنها بارگذاری میشود  تا مخاطب  هر بار که وارد صفحه اصلی وب سایت شود با دیدن مطالب جدید و مطالعه آنها و مطالب جدیدتر  باز هم  مشتا ق مراجعه مجدد به وب سایت شود.
در قسمت صفحه اصلی وب سایت لگوهایی طراحی شده تا مراجعه کننده  با کلیک روی آنها به قسمت های :  سایت و  نرم افزار آدرس جلسات ، سایت  و نرم افزار فقط برای امروز ، نرم افزار روز شمار پاکی ، اطلاعات عمومی ، خطوط تلفنی آدرس جلسات و به سایر بخش های مختلف وب سایت به راحتی دسترسی  داشته باشد.
در گام بعدی به جهت مستقل شدن  شورای منطقه یک در قسمت آدرس جلسات : سایت نرم افزار آدرس جلسات معتادان گمنام منطقه یک ایران ، با طراحی جدید و اختصاصی در دسترس همگان قرار گرفت ، به آدرس : meeting.nairan1.org    که شامل قسمت های ادرس جلسات داخل ایران ، آدرس جلسات فارسی زبا نان خارج از ایران و خطوط تلفنی مجزا می باشد که به نوع خود بسیار ظریف و دارای امکانات و قابلت های قابل توجه و  فراوانی می باشد.
مورخ 97/10/20 سایت تالار گفتگوی معتادان گمنام منطقه یک ایران نیز به آدرس tallar.nairan1.org برای تبادل تجربه اعضای معتادان گمنام بازگشایی و افتتاح گردید و در دسترس همگان قرار گرفت.

مورخ 98/02/26  سایت جدید خطوط تلفنی آدرس جلسات معتادان گمنام ایران (زیر مجموعه سایت اصلی) ،  به آدرس tel.nairan1.org به منظور دسترسی کلیه اعضای معتادان گمنام به خطوط تلفنی ماندگار آدرس جلسات ایران بازگشایی و افتتاح گردید . از مزایای این سایت دسترسی اعضا به کل خطوط  تلفنی آدرس جلسات ایران است ، که به راحتی اعضا می توانند به خطوط ماندگار آدرس جلسات مورد نیازشان دسترسی داشته باشند.

از  دیگر فعالیت های این کمیته در سطح خدماتی شورای منطقه یک ایران که  شامل 7 ناحیه و 25 هیئت نمایندگان می باشد و بصورت شبانه روزی مسئول محترم ادرس جلسات نواحی و هیئت نمایندگان در حال خدمات رسانی در بخش های پاسخگویی به خطوط تلفنی ماندگار ادرس جلسات منطقه یک و راهنمایی همدردان و عزیزان تماس گیرندگان با انها می باشند . ممکن است که یک تماس با خطوط  تلفنی آدرس جلسات NA،اولین تعامل یک فرد با انجمن معتادان گمنام باشد. اینگونه تماس ها حیاتی بوده و تفاوت عمده ای را در راهیابی یا عدم راهیابی یک معتاد به جلسات  NA ایجاد می کنند. یکی از وظایف مهم این کمیته این است که دسترسی یک معتاد به جلسات را سریعتر از دسترسی به مواد مخدر نمائیم .
از سایر خدمات  مسئولین محترم آدرس جلسات نواحی و هیئت نمایندگان آنها چاپ آدرس جلسات بصوت فصلی (هر سه ماه یکبار) می باشد که بعد از ارائه به گروه ها بصورت رایگان در اختیار اعضا محترم ، تازه واردین  و سایر متقاضیان قرار داده می شود.
از سایر خدمات مسئولین آدرس جلسات نواحی و هیئت نمایند گان منطقه یک ، بروز رسانی نرم افزار سایت آدرس جلسات می باشد که با تغییرات در ساعات و مکان جلسات و ثبت گروه های تازه تاسیس و ثبت جلسات باز گروهها در نرم افزار امکان دسترسی اعضا را به جلسات سریعتر و آسانتر می نمایند .
همکاری و تعامل مشترک بین دو کمیته (وب سایت و آدرس جلسات) و (کمیته مجله ) به منظور چاپ آدرس جلسات باز سطح خدماتی شورای منطقه یک ایران در ماهنامه وعده از آبانماه سال 1397 در جریان می باشد و قرار بر این است که ماهانه جلسات باز منطقه یک ایران علاوه بر بارگذاری در وب سایت منطقه و نرم افزار آدرس جلسات منطقه ، در ماهنامه وعده نیز چاپ شده و ابتدای هر ماه  روی میز نشریات گرو ههای منطقه یک  قرار بگیرد .
در انتها ضمن تشکر ، همراهی شما عزیزان می تواند ما را در راه پیام رسانی به معتادانی که هنوز در عذاب هستند بیشتر یاری نماید . به همین منظور اطلاع رسانی شما عزیزان می تواند ، دسترسی و استفاده همه اعضا ، و مخاطبین انجمن را به وب سایت معتادان گمنام  منطقه یک ایران  فراهم نماید ، آدرس وب سایت :  www.nairan1.org

لینک ورود و معرفی قسمت های مختلف وب سایت رسمی معتادان گمنام منطقه یک ایران:

 با کلیک روی هر قسمت وارد صفحه مربوطه می شوید :

سایت نرم افزار آدرس جلسات

سایت نرم افزار فقط برای امروز

سایت تالار گفتگوی معتادان گمنام منطقه یک ایران

نحوه ثبت نام داخل تالار گفتگوی معتادان گمنام

 نرم افزار روز شمار پاکی اعضاء انجمن معتادان گمنام

سایت خطوط تلفنی آدرس جلسات معتادان گمنام ایران

پاورهای آموزشی انجمن معتادان گمنام (شورای منطقه یک)

اطلاعات عمومی انجمن معتادان گمنام

سایت نرم افزار آدرس جلسات فارسی زبان خارج از کشور

معرفی نواحی 7 گانه شورای منطقه یک ایران

قسمت برای اعضا

تاریخچه انجمن معتادان گمنام ایران

سوالات متداول روابط عمومی انجمن معتادان گمنام

جلسات باز سطح خدماتی شورای منطقه یک ایران

اخبار بدنه خدماتی شورای منطقه یک ایران

اخبار خدمات جهانی و EDM

و سایر بخش های متنوع و مختلف می باشد.
درباره انجمن معتادان گمنام ایران