دومین جلسه کارگروه کمیته FD (توسعه انجمن)

کمیته کارگاهها شورای منطقه یک ایران

دومین جلسه کارگروه کمیته FD (توسعه انجمن) و هماهنگی کمیته کارگاههای منطقه یک

 مخاطبان : رابطین و مسئولین کمیته های کارگاهی ساختارهای تشکیل دهنده شورای منطقه یک ایران

زمان برگزاری : پنجشنبه ٢٠دیماه ۹۷ ساعت ۱۵ الی ١٨

مکان برگزاری : تهران ، میدان هفتم تیر ، خیابان قائم مقام فراهانی ، میدان شعاع ، سرای محله سنایی

 منتظر دیدار شما هستیم.

مفهوم خدمات توسعۀ انجمن چیست؟

توسعۀ انجمن حمایت های خدماتی مورد نیاز را برای اعضا و گروه های انجمن و همچنین بدنه های خدماتی و یا جوامع محلی NA فراهم می کند.

هدف از هرگونه تلاش برای توسعه انجمن معتادان گمنام، ایجاد ارتباط با اعضاء و گروه های انجمن ، و یاری دادن به ایشان می باشد . بعضی از ناحیه ها احتمالا عملکردی را که در این فصل از کتاب بدان توسعه جمعیت گفته می شود، از قبل و تحت اصطلاح “دستیابی ، توسعه” فراهم نموده اند. بعضی دیگر ممکن است این خدمت (توسعه ی انجمن) را بدون ایجاد یک کمیتۀ مخصوص فراهم نمایند.

درحقیقت نام این خدمت مهم نیست و موضوع حائز اهمیت عملکرد ما برای ارتباط موثر با اعضاء نواحی خود و رساندن پیام به ایشان می باشد.

همانگونه که در گذشته فعالیت های ما در حوزه اطلاع رسانی محدودیتهای خاصی داشتند، که پس از تلاشها و ارتقای کیفی و اعتباری و تکیه بر خوشنامی برنامه معتادان گمنام در سطح جامعه و همچنین احساس نیاز خدمتگزاران شما تصمیم گیری شد و کمیته اطلاع رسانی به کمیته روابط عمومی تغییر نام یافته و با تلاشها و فعالیت های خدمتگزاران شما، فعالیتهای بسیار وسیع تری به انجام می رسد. به همین صورت با تکیه بر حمایت های نیروی برتر ، تقویت اتحاد و انسجام خدمات در شورای منطقه یک ایران،  زمینه بسیار مستعد و مناسبی برای تغییر رو به رشد خدمات با رویکرد رشد و توسعه انجمن معتادان گمنام فراهم آمده است.

 (فصل دوازدهم روابط عمومی)

درباره NA منطقه یک ایران